HERBA PENAWAR AL-WAHIDA

"Harapan Paling Akhir"

Dari Pengasas HPA

"Sekiranya Mereka Tahu Khasiat Herba Kita, Nescaya Mereka Akan Tukarkan Dengan Ketulan Emas"
- Tn Hj Ismail b Hj Ahmad

Waktu Solat

Ayat Al-Quran

Community

All Malaysian Bloggers Project KedaiSiber Trolasz bloggie

Peta Cawangan Nilai

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Chatbox

Thank you

Free Web Counter

Sunday, October 28, 2007
Produk kosmetik Centella White dari hpa

Perkenalkan Centella White, produk kosmetik terbaru dari syarikat hpa. Ianya merangkumi Brightening Cleansing Gel (Gel pembersih muka), Calming fluid (Penyegar), Light Moisture Balance (Pelembab Muka), Multi Vitamin Scrub Mask (Masker Lulur Bervitamin), Brightening Night Cream (Krim Pencerah Malam), Intensive Brightening Essence (Esen Pencerah Intensif) dan Body Hidrating Lotion (Losyen Badan).


Cara penggunaan:

  1. Brightening Cleansing Gel: Ambil sedikit dan gosokkan pada tangan yang basah. Sapukan pada bahagian muka dan leher dengan urutan yang lembut.

  2. Calming Fluid: Gunakan pada waktu pagi dan malam selepas membersih muka. Usapkan dibahagian muka dan leher dengan urutan ke atas.

  3. Intensive Brightening Essence: Sapukan dibahagian muka dan leher selepas menggunakan calming fluid. Ratakannya dengan usapan perlahan dipermukaan kulit. Lakukan dua kali sehari pada waktu siang dan malam.

  4. Light Moisture Balance: Sapu dan ratakan ke seluruh muka dan leher selepas menggunakan Intensive Brightening Essence. Gunakan bila-bila masa pada waktu siang.

  5. Brightening Night Cream: Selepas menggunakan Intensive Brightening Essence ratakan Brightening Night cream ke seluruh muka kemudian usapkan dengan perlahan-lahan. Gunakan pada setiap malam.

  6. Multi-Vitamin Scrub Mask: Sapukan ke seluruh muka dan leher. Biarkan selama 10-15 minit kemudian basahkan jari dan usap secara memutar untuk menanggalkan lapisan kulit mati sebelum dibilas. Gunakan 1-2 kali seminggu. Elakkan dari terkena mata.

  7. Body Hidrating Lotion: Gunakan setiap hari pada kulit yang kering pada bila-bila masa. Untuk kesan yang lebih optima gunakan setiap kali selepas mandi. Sapukan di tangan, kaki dan seluruh badan.

Terbaru- HPA cawangan Nilai akan mengadakan satu program untuk barangan kosmetik, iaitu Bengkel Kosmetik yang dikhaskan untuk peserta wanita sahaja. Untuk permulaan program ini diadakan pada 8 November 2007 dicawangan Nilai.


posted by hpanilai @ 9:54 PM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
About Us

Nama:HPA Cawangan Nilai
Alamat: HPA CAWANGAN NILAI,
NO PT 4951,
TAMAN SEMARAK,
71800 NILAI,
NEGERI SEMBILAN

Tel:06 - 7991557
Fax:06 - 7991567

Staff

Pengurus: Nurul Hayati Habidin

Staff: Hazwani

Staff:Nor Adila

Staff:Nur Afidatul Izzati

Kalendar

Undian

Previous Post
Produk Terbaru
Program
Links